Vrida och vända

Usch vilken jobbig natt jag har haft och denna gång har det inte berott på barnen. Jag kunde helt enkelt inte sova... Gick o la mig vid tio och somnade direkt som en stock, sen vaknade Agnes vid ett tiden och då gick jag upp och gav henne nappen. Sen kunde jag inte somna om, jag bara låg och vred och vände mig... Vid halv tre tiden fick jag nog och la mig och löste korsord, fem korsord senare så var klockan halv fyra och jag tänkte att nu försöker jag sova igen när jag har rensat huvudet lite. Men det gick inte iaf, jag vred och vände mig och sista gången jag kollade på klockan var hon 05:18. Sen äntligen sov jag, stenhårt! Men kvart över sex vaknade Andi så då var det dags för matning så jag gick upp igen och jag var såååå trött... Matade båda ungarna och gick o la mig igen halv sju, sen äntligen fick jag sova! =) Gick sedan upp halv nio med Andi och Jennie medans Agnes sov vidare till halv tio.


När vi hade ätit frukost allihopa så låg jag bara i soffan och tittade på tv en stund med ögonen i kors. Men sen fick jag ett tokryck som vanligt. Så vid tolv tiden drog jag till gymmet och körde järnet och jag måste säga att det är sjukt att jag har så klena armar när jag bär på barn hela dagarna, men nu har dom fått sig en rejäl omgång.

Nu är lunchen precis avklarad så nu ska jag vila på soffan en stund innan småttingarna vaknar från sin middagslur. Tur att Jennie vill kolla en film så mamma får vila =)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0