Solens strålar

Natten har varit helt okej, var uppe halvtre och halvfem och gav napp sen åt dom tio över sex. Agnes somnade om på en gång men Andi somnade inte om förrens klockan sju. Passade på att sova en stund till sen gick jag och Andi upp kvart över åtta och då satt redan stora tösen framför tv:n. Hämtade Agnes strax därefter också och sen åt jag och Jennie frukost.

Vad ska man hitta på idag? Det är ju strålande väder ute... Blir sugen på en promenad men det går ju inte att gå långt när Jennie är med för hon orkar bara en bit sen blir hon gnällig. Funderar på att kanske städa huset istället för det ser ut som ett bombnedslag, IGEN! Är det verkligen så att man måste städa huset typ var o varannan dag när man har flera barn? Fattar inte detta, man städar och två dagar senare är det dammigt och grejer överallt igen...

När jag gick in i köket imorse så blev jag riktigt sur, jag lackade nämligen bordet igår innan jag gick och la mig och nu när det har torkat så har skivan blivit gulfläckig! Jäkla lack skit! Så nu vet jag inte hur jag ska göra, om jag ska slipa lätt på ytan och måla en omgång till eller bara måla direkt på lacken. Sen får jag åka till målarfirman och fråga vilket lack som är bäst och inte ger ett gult resultat.

Men det är sol och härligt idag så jag är glad ändå! =) Nu har jag bestämt mig, det blir städning, på med musiken och öppna fönstrena och vädra ur, hel härligt!

Ha en bra tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0