Kör på!

Får fortsätta berömma mig själv, träningen går riktigt bra! =) Antingen så blir det intervallträning hemma, eller gymmet eller powerwalk varje dag. Jag vägde mig även i fredags och har lyckats gått ner 2,2kg på två veckor! =) Så det är bara att fortsätta så når jag snart mitt mål.

I helgen har det inte hänt så mycket, haft en vanlig hemma helg... ganska tråkig faktiskt..hehe..

Igår var Jennie på dagis och jag passade på att umgås med Pauline och Alicia, så då var det tre småttingar här. Det var lika trevligt som vanligt att umgås med Pauline. På eftermiddan när jag hämtat hem tösen så gick vi ut och jag gick med småttingarna i vagnen och Jennie cyklade. Sen hittade vi en stor vattenpöl som Jennie både la sig i och hoppade i, tur att hon hade regnställ på sig. Men det är härligt när Andi och Agnes ligger nöjda i vagnen och Jennie leker och är super glad, då orkar man lite extra när man får njuta av sina nöjda barn.



Idag har det inte hänt så mycket, bara varit hemma och tagit det lugnt förutom när jag var på gymmet.

Imorgon är det en stor dag för min lilla kille då han ska till Eskilstuna och få operera in sina rör. Det blir Jimmy som får åka med honom så är jag hemma med Agnes och Jennie. Jag tror nämligen att jag bara blir känslig när dom ska söva honom så det är bättre om det är Jimmy som är med och stöttar.
Min stackars lilla pojke, men det blir bra till slut.

Ne nu ska jag titta på desperate!

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0