I'm goooooood ;-)

Shit så duktig jag är, blir nästan lite stolt!!

Morgonen började skit dåligt, då twinsen åt tio över sex sen vägrade Andi att somna om så jag höll på att få han o somna om till klockan sju då han äntligen somnade. La mig i sängen igen... i tio minuter sen skrek han igen så då fick jag ge napp igen... Tillbaka till sängen... i fem minuter sen vaknade Agnes så in och ge napp. Då kände jag att jag kunde gå upp o äta frukost och så innan jag tog upp dom men Agnes somnade inte om så hon fick följa med ner, hon låg i babygymmet och roade sig medans jag och nyvakna Jennie åt frukost.

Jag var duktig jag åt havregrynsgört med bär i idag igen (samma som igår), ett glas juice, vitamintablett och givetvis kaffe!

Sen vaknade Andi så då var det bara o ta ner han också, även han fick roa sig lite i babygymmet medans jag hoppade i lite kläder. Efter det så klädde jag på dom dagens kläder, men när jag väl fått på Agnes body så ser den jäkligt liten ut, tittar lite till och märker att det är en i stl 50... Missat den i utrensningen..haha Hon har ju faktiskt 56!

Efter att småttingarna ätit så somnade båda två i babysittrarna (äntligen!) dom verkar lite hängiga och lite mer kräkiga än vanligt, får se hur det utvecklar sig. Jennie är super gnällig och skriker och gråter med jämna mellanrum, ingen bra start på dagen! Så jag bestämde mig för att avreagera mig lite genom att träna!

Körde intervallträning idag:
5 minuter på crosstrainern
30 armhävningar uppdelat på tre omgångar
5 minuter på crosstrainern
utfall
5 minuter på crosstrainern
30 armhävningar uppdelat på tre omgångar
5 minuter på crosstrainern
utfall
Sedan körde jag plankan och då var Andi gnällig så han fick ligga under mig vid armarna och han skrattade hela tiden. Det var ett bra knep för då höll jag ihop magen längre, fanns ju ingen chans att jag ville trilla ner på honom..haha...

Efter det var första maskinen tvätt färdig så då hängde jag den och sen tittade jag givetvis på "våra bästa år", världens sämsta serie men ändå så följer jag den.. :-)

Nu ska jag försöka få på Jennie lite kläder, sen matta twinsen och sedan lägga dom för deras middagslur. Sen ska jag och Jennie åka o handla medans twinsen och pappsen sover. Vet inte när han kom hem i natt från jobb, jag sov alldeles för hårt, men sent var det iaf... Nu sover han sen åker han igen vid tre tiden, jobba, jobba, jobba... Men snart är det helg igen! :-)

Ha en fantastisk dag i solen!

Kommentarer
Postat av: Alexandra såklart

Bra kämpat!!!!!!!!!

2011-03-16 @ 19:54:34
URL: http://asomialexandra.blogspot.com
Postat av: madde

Du är juh helt otrolig! Vart finner du din styrka ifrån??? Härligt jobbat tjejen!

2011-04-02 @ 04:15:55
URL: http://maddeedevarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0