Ballongrädsla

Nu ligger jag i soffan o bara tar det lugnt, hel härligt!

Jag har inte hittat på så mycket idag, städat huset, tvättat och gått en promenad. Mer än så blev det inte, tiden rinner iväg så fort när man får städa i omgångar på grund av twinsen.

Men nu är det fint här hemma inför Jennies födelsedag imorgon!

Jag hade planerat att jag skulle bita ihop o blåsa upp Jennies alla ballonger idag, men min ballongrädsla tog över så jag blåste bara upp en halv ballong sen klarade jag inte mer. Är så otroligt rädd för ballonger, tack vare Jennies ett års kalas när en small när jag blåste upp den och all luft åkte in i ögat! Gjorde skit ont! Får hoppas att Jimmy orkar blåsa imorgon.

På promenaden gick vi till affären för o handla men mitt jäkla kort fungerade inte idag heller så jag fick gå hem tomhänt. Så nu har jag beställt ett nytt kort så jag hoppas det kommer snart så jag kan handla igen.

Andi o Agnes somnade vid kvart i sju idag och efter det tog jag ett varmt skumbad o passade på att läsa hm katalogen o dricka en aqua tini. Egen tid är härligt =)

Imorgon ska det sjungas o firas massor! Min lilla tjej blir hela 4 år, tiden går fort... För fort...

Ne nu ska jag fortsätta titta på Sofias änglar, ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0