Oj oj oj!

Oj oj oj, nu var det länge sen jag skrev här...

Det är ju ingen idé att jag skriver om allt som hänt sen sist, blir ju ett super långt inlägg då.

Allting är bara bra med vår lilla familj, småttingarna växer så det knakar...

Det är så underbart att värmen är här nu, att slippa alla dessa kläder som man tidigare fick ta på alla ungar bara för att gå ut en snabbis. Men nu är det bara o lägga dom i vagnen i sina inne kläder så är man redo för en promenad :)

Idag har vi just varit ute på en promenad, blev en runda till affären så stora tösen fick köpa en glass. Hon blir så stolt o glad när hon får en peng o får betala själv, härligt! Sedan stannade vi i parken o åt glass och njöt av solen, småttingarna fick även smaka lite piggelin och gissa om dem gillade det! Dom skrek hysteriskt efter mer så vi fick börja gå igen så dom fick annat att tänka på..haha..

Väl hemma så drog jag ut filten på altanen sen så myste vi allihopa där och åt vattenmelon, smarrigt värre! Agnes somnade sedan där ute så jag o Jennie passade på att spela lite memory och Andi fick vara med på ett hörn..

Nu sover alla barn sen länge, så jag avnjuter en lugn kväll i soffan och snart börjar Greys! (favvo programmet)

Ne nu ska jag hoppa i duschen!

Lovar att jag ska försöka komma igång o skriva igen =)

Här kommer lite bilder


Agnes o Andi njuter i vagnen


På hotellrummet innan Jeff Dunham!

Tösen spelar nintendo på väg till skåne

Mina pojkar sover så sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0