Walking zombie

Idag känner jag mig som en vandrande zombi... Förstår inte riktigt varför, natten har ju ändå varit okej. Andi sov som han skulle, från halv åtta till halv fem men Agnes vaknade tre gånger i natt så jag var tvungen o gå upp o ge nappen. Efter maten halv fem sov dom gott till halv nio. Tror att jag har blivit lite bortskämd nu när mannen har varit hemma o gått upp o gett nappen plus att dom bara brukar vilja ha nappen en gång...

Tror även att jag blir så trött av att inte få sova många timmar i sträck, istället blir jag avbruten.. Agnes vaknade nämligen tolv, halv två och halv tre i natt, så jag hann precis somna om hela tiden tills det var dags för napp igen..

Känns dumt o klaga när det finns dom som har det tio resor värre... men men, ibland behöver jag också klaga..haha

Igår var jag duktig o tog tag i matvanorna och träningen igen, dags att få ordning på hängmagen.. Maten gick hur bra som helst, känns skönt att ha en matsedel att gå efter så man slipper tänka varje dag vad man ska äta. Sedan på kvällen hoppade jag upp på crosstrainer och körde en kvart sen skrek mina fogar o min rygg av smärta. När jag gick av den trodde jag att jag skulle ramla ihop, det kändes som när foglossningen var som värst under graviditeten. Jag lyckades få alla barn i säng men jag grät nästan när jag skulle ta mig upp för trappen, så det blev smärtstillande och sängläge redan halv nio på kvällen. Idag känns det lite bättre men jag är fortfarande jäkligt öm i ryggen o haltar mig fram.. Vet inte om jag ska köra mer idag eller om jag ska hålla en vilodag, kommer ryggen hålla ihop vid eventuell träning idag eller förstör jag den mer? Får se hur jag gör.. Kanske ringa min sjukgymnast o fråga hur jag ska göra, vill ju verkligen komma i form igen!

Idag händer inte så mycket, mamma kommer snart o ska ta alla barn en stund när jag ska till jobbet o fixa lite grejer.. Åka ett extra varv med bilen med hög musik o få lite egen tid kanske :)

Ne nu ska jag ta o hoppa ur pyjamasen o göra mig snygg för dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0