På egen hand

Idag har vi varit på bvc med dom små, dom hade växt hela 600g var! Så nu är dom mina stora bebisar, Andi är uppe på 3950 och Agnes på 3300. Emelie var med på kontrollen så jag fick lite hjälpa med bärandet, egentligen skulle Jimmy varit med men det blev ändrat på hans jobb så han kommer inte hem förrens imorron natt. Då har jag varit själv hemma i tre dygn med alla barn, känns faktiskt helt okej!

Efter bvc så gick vi ett varv på stan där vi inhandlade vantar till Jennie som hon ville ha och en overall till Andi, då han har växt ur sin. Det blev en grönrandig från Lindex, såg även att det fanns samma i rosaröd randig men det känns onödigt att köpa en ny till Agnes när hennes fortfarande är för stor..haha..

Så här ser den ut iaf, bilden lånad från Lindex



Sedan gick vi och satte oss på ett fik för att äta lunch, men då ville inte mitt kort fungera. Vilket var jätte skumt då jag kollade saldot innan vi åkte ner i stan. Men som tur var hade jag kontanter på mig så vi kunde äta iaf. När alla var mätta och belåtna så klädde vi på alla barn och sedan vandrade vi till jobbet där vi parkerat bilen och begav oss hemåt. Måste säga att vagnen vi har är världens bästa vagn! Den är så smidig och enkel att köra och få ur och in i bilen! Det är city mini dubbel till er som undrar, toppen vagn!

Nu myser jag och stora tösen i soffan med babar på tv och Agnes och Andi sover lite middag i sina sängar.


Förresten jag vill verkligen ha en kamera så jag kan börja fotografera min underbara familj och allt vi gör. Kameran i min mobil är värdelös så det är ingen idé att försöka ta bilder med den. Nått sånt här vill jag ha om det är någon som vill köpa en sån till mig ;)

Canon från Elgiganten



Ha en toppen tisdag alla goa o glada! Nu ska jag göra en härlig kopp varmt te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0