Long time no see

Nu var det riktigt länge sen jag skrev här, det har verkligen varit fullt upp för oss här hemma så det har inte funnits någon tid för bloggen, men nu jäklar :)

Julen var jätte trevlig och mysig med en massa folk. Jimmys mamma, syster med man och barn kom upp från skåne och firade julen med oss. Även min pappa, mamma och bror kom över på julafton så vi var ett helt gäng, vilket det ska vara på jul, desto fler desto mysigare :) När dessa skåne gäster åkte hem så kom min syster dotter upp till oss och sedan till nyår så kom min syster med man och barn och Karro upp! Så vi har med andra ord haft fullt hus från den 22 tills imorron när min syster dotter åker hem. Det har varit super trevligt med mycket folk här, men nu känns det faktiskt att det räcker. Ska bli skönt att vara hemma med enbart familjen framöver, förutom sambon som har börjat jobbat igen så vi får se när han kommer hem igen.. Antingen blir han borta två dagar eller fyra dagar, men vi får se...

Än så länge känns det okej att ta hand om alla barnen själv, men det har ju bara gått ett par timmar så jag kanske tycker annorlunda imorron.. haha..

Igår fick barnen sina egna rum då vi märkt att dom stör varandra för mycket och det känns riktigt bra! Matrutinerna har även blivit toppen och dom äter på samma tider varje dag! :) Trodde faktiskt att det skulle vara svårare att ta hand om tvillingar men det är inte så svårt som man tror.

Ne nu ska jag ta o plocka lite här innan alla barn ska läggas.

Här kommer en liten bild på Andi o Agnes från nyår

Kommentarer
Postat av: sargit

Skönt att det fungerar bra för er.

Själv hade jag smått panik de första dagarna själv med barnen men allt går ju. Värsta var då båda var otröstliga samtidigt och jag inte visste hur man kunde få dem lugna, men det löste sig ju eftersom jag överlevde även det ;)

Vill passa på att önska dig en god fortsättning på det nya året.

2011-01-02 @ 20:53:42
URL: http://www.sargitochmp.blogspot.com.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0