Ikea

Imorse packade vi bilen med tvillingvagn, bilstolar o alla barn och åkte till Ikea i Linköping.
Väl där så åt vi frukost, helt otroligt att dom fortfarande bara tar en tia för frukosten. Gott var det!
Vi åkte dit för att köpa ett dvd ställ till vardagsrummet och ramar till mina fotografier som jag har förstorat till sovrummet och hallen på övervåningen. Givetvis blev det lite annat smått och gott också! :)

Väl hemma igen så var vi alla helt slut, så det blev soffhäng och titta på "Skönheten & odjuret"... Jag och Jennie blev helt inne i filmen medans Jimmy somnade gott i soffan med Andi på bröstet. Själv hade jag Agnes på bröstet men hon var lika intresserad av filmen som jag, mysigt.

Efter det gick Jimmy ut och skottade förrådstaket och tösen lekte med granntjejen, själv gav jag mig på att rama in mina bilder, men det var ett jäkla pill jobb. Då det bara blev snett hela tiden, så jag har ställt det åt sidan nu och försöker på nytt imorron istället. Men sovrumstavlorna blev klara iaf, alltid nått :)

Nu är middagen avklarad och jag sitter här med ett glas vin i handen och väntar på att mannen ska bli klar i duschen, sen ska vi mata o natta tvillingarna. Sen ska vi umgås lite med grannarna en stund, trevligt så...

Ne nu börjar tvillingarna bli hungriga så jag ska sluta skriva här o fixa blöjor o pyjamasar o sen matning.

Ha en trevlig lördag alla goa!


Så här ser ramarna ut förresten, lånad bild från IKEA.
Svarta i hallen och ekfaner i sovrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0