Allt och inget och lite till

Idag har vi promenerat till hamnen och lekt i parken och mött upp Pauline och lilla Alicia. Sedan gick vi hem hit och myste och åt lunch. Det såg riktigt mulet ute när vi gick hemifrån men sen blev det strålande sol och toppen varmt så härligt! :) Jag passade även på att gå i rask takt då stora tösen cyklade så jag fick lite motion nu när jag är så off med träningen på grund av mensen. Passade även på att göra lite plankor, bänkdips, knäböj och armhävningar på en bänk medans stora tösen tog paus från cyklandet och drack lite vatten.



Paulin gick hem vid tre tiden och då var det dags för gröt till småttingarna och sen gjorde vi oss iordning och åkte till affären för lite inhandling, även mamma följde med till affären. Jennie fick åka i mormors bil och hon skrek hela tiden till mormor att hon skulle köra om mig så att dom skulle vinna...hehe.. Vilken tur att mormor hann om mig på parkeringen så Jennie blev nöjd :) Efter handlingen åkte vi och rastade mormors hund och även Jennie fick springa av sig..haha

Väl hemma igen så var det dags för småttingarna att lägga sig, så det var bara att fixa och natta och sen kom morbror och morfar och hälsade på och Jennie blev super glad! Hon hade tjatat efter dom hela dan, lite kaffe och skitsnack blev det. Ska nog ta o bjuda hem alla på middag snart så vi kan umgås lite längre, blir så snabbt när man bara tar en kopp kaffe.

Tösen gick och la sig super sent idag, halv nio hann klockan bli men tiden rinner iväg när man har kul med alla sina leksaker på rummet. Men hon lär ju sova länge imorgon, skönt :)

Nu sitter jag här i soffan och har lite små ångest över min dåliga träning och dåliga kost denna veckan, hatar verkligen när jag har mensen, jag blir helt off både fysiskt och psykiskt. Men jag tänker inte sitta och få massa ångest över detta, jag får helt enkelt ta att jag är svullen och trött just nu och så kör vi nya tag nästa vecka istället!

På lördag är det dags! Jeff Dunham på globen med min kära sambo! Ska bli riktigt roligt att få se Dunham men även att få komma iväg på lite äventyr och egen tid med Jimmy. Vi ska även bo kvar på globen hotellet och mysa, ska bli hel härligt :) Får även skicka ett tack till mamma som ställer upp och tar barnen i ett helt dygn, hon lär nog vara trött på söndag så jag får nog köpa med något som tack. Du är toppen mamma!

Nu har jag inte så mycket att tillägga, men det blev ett inlägg om allt möjligt... Här kommer även lite bilder från veckan...


Andi börjar vilja hålla flaskan själv =)


Min "lilla" prinsessa


Sitter och skrattar åt varandra...haha


Andi sitter upp och undrar var vi är...hihi


Tack för idag... Bye Bye!


Kommentarer
Postat av: sargit

Vi ska också på Jeff Dunham!

Det ser jag verkligen fram emot, bsrnen får sällskap av sin mormor under kvällen vi är borta.

Det där med träning och maten, jag har gett upp för länge sedan men nu idag har jag lämnat in min cykel på service. Den har stått still i nästan åtta år (sen jag fick körkort) men nu tycker jag att det är dags att börja få lite kondis igen ;)

Kanske vi ses i vimlet på lördag,vem vet :)

// Sargit

2011-04-14 @ 23:15:12
URL: http://www.sargitochmp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0