Igång igen

Idag är en bra dag, det är fredag och solen skiner! =)

Jag, Jennie och Andi gick upp klockan åtta och Agnes vaknade vid tjugo i nio. Sen blev det frukost för mig och stora tösen och sen vid halv tio fick även småttingarna mat. Sen jäklar kände jag mig redo för att hugga tag i träningen igen som har hamnat efter denna veckan. Så jag hoppade i träningskläderna och körde crosstrainern och sedan olika övningar tills jag knappt kunde stå längre, så nu är jag genom tränad =)

Småttingarna sussar just nu i sina babysitter, tösen leker på sitt rum och jag glor på våra bästa år, världens sämsta serie men ändå tittar jag..haha...

Efter lunchen ska jag lägga Andi och Agnes att sova middag och sen ska jag o tösen ut i trädgården och fixa. Hon lär säkert leka med sina såpbubblor medans jag fixar.  =)

Nu ska jag dricka min proteinshake, ha en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0