Coming home!

Äntligen!!!! Nu är jag hemma!!!

Efter ännu en lång dag på sjukhuset med provtagning och röntgen så har jag äntligen fått komma hem!
Jag har inte någon havandeskapsförgiftning eller propp i lungan!! :)

Däremot har jag blodbrist och lågt blodtryck så jag ska ta det lugnt och sluta stressa. Så nu tänker jag bestämma mig och bara göra det som gör mig glad och lugn och inte en massa annat. Så från och med nu är jag en lugn Annica som tänker på mig själv i första hand!

Nu har jag gett er en update så ni vet att jag är hemma igen.

Nu ska jag äta mat, sen blir det bad o musik och sen soffläge o tv. Och allt detta ska jag göra med min underbara tös som jag saknat massor nu i två dagar!!!

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0