Tiden flyger förbi

Då var det bara ett par timmar kvar på denna helgen och dom tänker jag spendera i soffan med en kopp te, levande ljus, filt o tv, helt själv.

I helgen har det varit fullt upp med fix, men nu äntligen är vi av med den stora garderoben o pojkens rum är möblerbart. Vill verkligen bara få färdigt barnrummen o det sista av renoveringen så man kan återgå till den vardagliga städningen o livet. Är riktigt trött på att leva i ett renoveringsobjekt, jag skulle absolut inte klara av det länge till.

Magen växer o blir större o större för varje dag som går, nu känns det 24 timmar om dygnet att det är två. Känns som om mina revben går sönder hela tiden. Det ömmar o verker nått fruktansvärt, så nätterna är jobbiga o det blir väldigt lite sömn. Men jag får fortsätta tänka på dom två underverken som kommer så blir smärtan lite lättare att uthärda.

Nu ska jag ordna mig en kopp te o mysa lite, ha det underbart allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0