Your love is my drog

Denna dagen har varit en riktig skit dag!! Den började jätte bra med att jag lämnade tösen på dagis o sen åkte till city gross för lite inhandling. Efter det hämtade jag mamma o så åkte vi till Jysk, Öob och city gross igen och inhandlade lite mer. Väl hemma igen så var min dag helt utplanerad, först skulle jag klä om köksstolarna och pynta lite till o sen till jobbet o adventsfika. Men inget gick som jag ville, stolsdynorna satt fast skruvade med hur mycke skruv som helst så jag tog fram en hammare och försökte slå bort dynan. Men det gick inte och desto argare jag blev desto mer slog jag o fler fula ord hoppade ur munnen. Gubben ringde mitt i allt och jag fräste åt han rejält och la på... Fortsatte att slå med min hammare tills jag märkte att kroppen inte orkade mer och då blev jag ännu mer arg att jag inte ens kan klä om en stoljäkel på grund av magen, usch fly förbannad blev jag!! Tur att tösen var på dagis och att jag hade hög musik på så ingen hörde eller såg mitt vredesutbrott...

Efter allt detta så hade tiden sprungit iväg så jag hann bara plocka undan lite och hänga en maskin tvätt sen var det dags för adventsfika på jobbet och hämta hem tösen. Fick även ringa till gubben o be om ursäkt men det var lugnt, för han har tydligen också en skit dag... Nu har jag o tösen tagit ett varmt bad och ska nu äta middag sen ska jag försöka bli på bättre humör så vi kan ha en myskväll med idol. Men till er som funderar på att ringa mig idag så varnar jag er att jag kan vara lite kort och irriterad... No hard feelings!

Hoppas ni andra har en underbar dag!! Själv längtar jag tills jag vaknar imorron för då jäklar!!! Jag ska ha en bra dag där min planering inte spricker!!! :-)

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0