You and me in paradise

Jag som trodde jag skulle hinna fixa lite här hemma idag, men icke!

Jag började dagen med att lämna tösen på dagis, sen åkte jag hem och startade en maskin tvätt. Under tiden som jag väntade på tvätten sprayade jag spegeln i hallen med lossas snö och hängde upp ett julhjärta i köksfönstret. Sen hängde jag tvätten och gjorde mig i ordning och begav mig till lasarettet för ultraljud.

Bebisarna hade gått upp ett halvt kg var och ligger nu på 2900g och 2400g, så det är ovanligt stora tvillingar jag har men bra är det! Tösen hade även lyckats vända på sig igen så nu ligger dom båda med huvudena neråt och är redo för världen. Om jag hade fått som jag hade velat så hade jag fött dom nu, men jag får tidigast bli igång satt efter fulla 36veckor vilket är nästa tisdag. Så jag ska träffa läkaren nästa onsdag och diskutera vilken dag man ska sätta igång mig, jag tänker be om att få bli igång satt på torsdagen eller fredagen! Så nästa helg är vi förhoppningsvis tre barns föräldrar, längtar så :-)

Efter ultraljudet begav jag mig vidare till mamma o färgade håret på henne o ordnade med ljusslingan på hennes balkong, så både hon och balkongen blev fin! Sedan gick jag ner till jobbet och tog en fika o sa hej, hämtade Jennie från dagis och lämnade henne hos mamma. För jag åkte o hämtade Emelie och sen hem till henne där jag sminkade henne och ordnade hennes hår! Så nu är hon grymt snygg för att fira sin födelsedag!



Nu är jag o tösen hemma igen o det är läggdags för tösen o jag tänker göra likadant för jag är så trött nu. Men för min del blir det popcorn o tv i sängen ;-)

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0