Never say never

Igår var jag o mamma i Norpan och jag fick äntligen inhandla spjälskyddet till flickans säng, hittade även lite grejer till hemmet :-) Det var en mycket trevlig förmiddag med mor!


Sedan när jag kom hem så tog jag en timme på soffan, sen kom Emelie och vi åkte iväg och hämtade Jennie på dagis. Sen var det äntligen dags, föööööör LUSSEBULLSBAK! Som jag har längtat och nu ligger dom så fint i frysen, tösen var givetvis med och ett litet mjölkrig hann vi också med :-)  Där imellan så gjorde vi plättar o åt, mycket gott! När bakandet var klart så blev det hopp i säng för tösen och sen fixade jag håret på Emelie så hon var så snygg när hon gick vidare!

Själv slängde jag mig i sängen och kollade greys och sen somnade jag snabbt. Tösen sov ända till halv nio idag fast hon somnade vid halv sju igår. Så vi var inte på dagis först halv tio idag, men det gjorde inget, dom är så snälla nu och förstår att vi kommer när vi kommer.

Idag har jag gjort som alla vill, jag har bara legat i sängen och inte gjort nånting! Jo en sak har jag gjort, jag har bäddat tösens säng och den blev så fin! Så nu är båda sängarna redo för bebisarna :-)

Nu i eftermiddag har jag o tösen tittat på barbapappa och hon tyckte det var jätte bra, hon blev helt inne i det, så kul!
Nu är det bolibompa på tv, sen blir det att lägga tösen i sin säng och mig i min säng. Jag spenderar de flesta kvällarna i sängen nu för tiden, då ryggen inte fixar våra soffor längre...

Med magen är det bra, dom sparkar hej vilt båda två, själv har jag ganska ont i mellangärdet idag och känner mig lätt yr. Men jag är ganska van o ha ont lite här o var så det är inget man orkar bry sig om längre, man får tänka på det positiva istället och göra roliga saker!

Ha en trevlig kväll alla goa människor!

Flickans och pojkens säng



Tösen bakar lussebullar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0