Lussebullar

Idag vankas det lussebullsbak med Emelie o tösen :) Vi blev sugna på att göra något juligt plus att det är skönt att få bakandet gjort innan bebisarna tittar ut. Så i eftermiddag blir det julmusik och julbak :)

Men vad ska jag göra tills dess? Är sugen på att åka ner på stan och köpa kläderna som tösen ska ha på sig på bb, för jag handlade allt till pojken igår. Så nu saknas bara tjejens kläder i bb väskan, annars är allt klart! :)
  • Snuttefiltar
  • Kläder
  • Strumpor
  • Nappar
  • Nappflaskor
Klockan tre ska jag till barnmorskan på besök, känns som jag är där hela tiden nu, men det är bara mysigt o se o höra bebisarna :)

Ne nu ska jag försöka få i mig lite lunch iaf, sen får vi se va jag hittar på. En sak är säker iaf, jag har blivit jätte duktig på att ta det lugnt och inte stressa. En eloge till mig! :)

Uppdatering om bakandet kommer ikväll om jag inte blir för mätt på all deg!

Ha det underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0