Everyday feels like forever

Nu börjar det bli jäkligt tungt att vänta tvillingar, kroppen värker överallt och det känns som att man ska spricka för varje steg man tar. Läntar så tills denna graviditet är över. Tror inte jag kommer sakna att vara gravid, för mina graviditeter har inte varit dom lättaste. Med Jennie hade jag svår foglossning och kunde knappt gå och denna gång har jag både svår foglossning och dubbelt så tungt. Känns som att min kropp har gjort sitt med att vara gravid sen, så här kommer det inga fler barn efter dessa. Tre duger gott o väl :-)


Idag har jag varit duktig o målat om en spegel som vi ska ha i hallen där uppe, kommer bli så snyggt! Känns så skönt att börja få ordning på övervåningen och få det snyggt och inrett :-) Jag har även varit nere på jobbet en sväng o firat mamma för hon fyllde år igår. Vi grattade henne igår men idag var det vi på jobbet som skulle gratta henne, men jag grattar henne gärna två dagar i rad. Fick ju äta smörgåstårta båda dagarna och inget går upp mot Anitas smörgåstårta *mums*

Igår kopplade Jimmy in vår nya tvättmaskin, så äntligen kunde jag tvätta här hemma igen! Behöver ju verkligen en tvättmaskin nu när man snart har tre barn. Men då försvann mitt utrymme till skötbordet som skulle stå i badrummet så nu får jag tänka om. Men det löser sig säkert! På kvällen så myste vi sen när tösen hade somnat så drog vi igång Dirty Dancing på tv och kröp ner i soffan och hade en myskväll, hel härligt!

Imorgon ska jag o mamma ner på stan en sväng, se om man hittar lite härliga julsaker, vill pynta nu! Kanske börjar pynta lite i helgen, när jag har hjälp av syster, för hon kommer upp på torsdag!

Nehe nu ska jag ta o lägga tösen o sen blir det en kväll i sängen för min del.

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Carro, Egons mamma

Kikar in och säger hej!

Tror det var du som köpte det svart/vita spjälskyddet av mig :) Såg det i ett inlägg längre ner..

Grattis till tvillingarna i magen! Så mysigt med två bebisar!

Mvh Carro

2010-11-15 @ 19:13:02
URL: http://www.mammatille.blogspot.com
Postat av: sargit

Skulle det inte fungera med att ha skötbädd ovanför tvättmaskinen? Det hade vi planerat innan vi fick ett skötbord till låns och hade den i barnens rum istället. Var lite bökigt att byta vatten i skålen vid skötbordet men det gick bra då man fick in rutin på det ;)

idag är vi lata och har bara en skötbädd i vardagsrummet och våtservetter (jag vet, inte så miljövänligt men så mycket enklare just nu).

// Sargit

2010-11-15 @ 21:34:38
URL: http://www.sargitochmp.blogspot.com.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0