Semester!

Då är det cirka sexton timmar kvar tills hela familjen sitter på flyget mot Spanien!

Ska bli så härligt att komma iväg och slappna av lite och bara njuta av solen och havet =)

Idag har vi spenderat dagen med att städa huset så det är fint när vi kommer hem, sedan har jag hängt fram all packning och som vanligt har jag packat alldeles för mycket så det blir att gå igenom allting en gång till och sortera bort hälften.. haha...

Än så länge har jag ingen resefeber, men det kommer säkert imorgon och hjärtat kommer säkert slå ett extra slag när planet startar. Var ju så länge sen man flög och jag som har blivit så rädd för det mesta sen Jennie kom, men det löser sig säkert!

Som ni förstått blir det inget skrivande nu på ett tag, men ha det underbart så länge!

Puss/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0