5 dagar kvar o orklös

Nu är det inte långt kvar, på måndag åker vi!!! Spain here we come!! =)
Det ska bli så himla skönt att slippa vardagen ett tag och bara få vara. Tror hela familjen behöver detta då alla går på högvarv just nu.

Igår sprang Jennie runt i sin baddräkt och solhatt och lossas flög, hon var så söt! Det ska bli spännande o se hur hon reagerar på flygplanet, men jag tror det går bra.

Just nu är jag nog så mentalt slut som det går o bli, dagarna känns jätte långa med massa jobb, stress o en trosig treåring. Så jag är anmält trött på allt o alla just nu, allt känns bara jobbigt o jag går bara runt o tänker på min säng hela dagarna.
Längtar tills på lördag, för då har jag planerat att ha en låååååång sovmorron, hoppas bara att Jimmy o Jennie tycker det också, men dom brukar vara så gulliga o låta mig sova!

Nu ska jag parkera mig i soffan och stanna där tills greys är slut!

Må gott allihopa o har ni lite energi över så får ni gärna dela med er!

Puss/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0