Frisyr och shopping

Då har man planerat helgen och det kommer bli så kul, både mys och full go, precis vad jag behöver!

Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra med mitt hår, ska nämligen klippa och färga det men vet inte riktigt hur. Vill våga något riktigt tufft denna gång, men det måste även funka i alla lägen, har ni några tips får ni gärna komma med dom!

Har spenderat eftermiddagen med Pauline och vi har bara suttit i köket och pratat i flera timmar, det är verkligen underbart att ha en sån vän som man kan prata med om allt och som faktiskt tar sig tid att lyssna. Hon är definitivt den bästa människan man kan ha i sitt liv, love u sis!

Imorgon blir det först jobb sedan blir det shopping till max, har bestämt mig för att inhandla lite nya sminksaker, skor, hårfärg och så blir det nog ett par jeans. Härligt att inhandla lite nya saker!

Ne nu ska jag fortsätta glo på desperated, konstiga hemmafruar det där..haha

Jag tänker leva på komplimangerna jag har fått idag, jag är bäst, älskad och en pudding... haha


/Annica


Kommentarer
Postat av: Maggis

Du är helt underbar sötis!! Spelar ingen roll vilken frisyr du än kör med, alltid snyggast! Pusspuss

2010-03-17 @ 17:24:14
Postat av: Annica

Thanx babe, you to! Puss

2010-03-18 @ 11:08:58
URL: http://headupandfeetsdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0