Time to think

Denna helg blev inte alls som jag hade tänkt mig, hade massa roligt planerat för att ha en egen helg, men det sprack.

Det tog tvärstopp, kändes som att gå in i en vägg psykiskt, nu blir det till att fundera och bestämma sig för vilken väg man ska ta. Vad vill jag egentligen och hur vill jag ha saker och ting? Måste bestämma mig först innan jag agerar så det blir rätt i slutändan.

Det kommer alltid kämpiga tider här i livet, frågan hur man ska hantera dem och hur man ska gå vidare. Men jag tror att sätter man sig ner och andas lugnt så kommer svaren till en. Givetvis kommer det ta tid, men dem kommer, det handlar om att ha tålamod och inte tvinga fram något.

Idag har jag och tösen bara myst här hemma, dragit ner peciennerna och tittat på film, ätit god mat, lite snacks och snart kommer det besök så då blir det nog en försenad födelsedagspresent till lilla tösen så då tycker hon nog att denna dagen har varit perfekt och det är huvudsaken!

Imorgon kommer den bästa vännen hem, så då blir det mys och mat och massa prat!

Allt händer av en anledning frågan är bara vad?

/Annica

En äldre bild på mig och prinsessan! Hon kommer alltid vara min bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0