Tårta

Då var veckan i full gång, denna dag har verkligen flugit förbi. Fullt upp på jobbet och sedan blev det inhandling inför dotterns födelsedag imorgon. När vi kom hem gjorde vi en tårta till morrondagen, tösen fick bestämma vad som skulle vara i tårtan och hur den skulle se ut. Så det blev banan, kiwi, vaniljcreme och chocklad.. haha får se hur den smakar imorgon, den ser god ut iaf!

Det är svårt att ta in att det redan har gått tre år sen jag låg på bb och fick se min solstråle för första gången. Hon var så söt, liten och oskyldig. Nu tre år senare så är hon fortfarande söt och liten men inte så oskyldig längre...haha... Trotsen har verkligen satt igång och busigare unge får man nog leta efter, men det beskyller jag hennes pappa för, för jag var sååå snäll och oskyldig när jag var liten :)

Ne nu blir det en sväng in i duschen och sedan sängen, för imorron ska jag försöka vakna före tösen så jag kan sjunga för henne och servera frukost på sängen!

//Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0