Smärta

Varför?!?!

Allting som jag har stått för och som jag har strävat mot är borta och kommer aldrig kunna uppnås! Det gör så jäkla ont i hela mig, det gör så ont så jag mår illa när jag tänker på det och det smärtar i hela kroppen. Vet varken ut eller in, vill bara få må bättre, få känna lite lycka, ha ett leende på läpparna.

Får sån panik när jag tänker på allt som ska göras och allt som ska delas upp osv, att slitas från sin vardag för att bygga upp en helt ny från början igen är nog det jobbigaste som hänt mig!

Jag måste lära mig att acceptera det som hänt, vilket jag ska göra! Men att jag ska förlora allting annat runt omkring mig också, det gör så sjukt ont att det inte går att beskriva i ord.

Det värsta av allt är att min livsdröm försvinner och jag kommer aldrig få tillbaka den igen!

Nu vet jag att alla ni där ute säger, det löser sig, du är starkare än va du tror, du kommer hitta någon ny, du kommer bli lycklig igen.

Visst jag kanske kommer bli lycklig igen men min livsdröm är borta och kommer aldrig komma åter oavsett hur jag går vidare ur detta.

Livet är skit just nu!

Kommentarer
Postat av: Maggis

Men gumman :( Finns här om du behöver någon att prata med <3

2010-03-22 @ 17:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0