Rapande papegojor!

Idag är det fredag, solen skiner och det är fredagsmys och bla bla bla! Alla människor säger samma saker just nu, låter som rapande papegojor...haha

Ne nu ska jag inte låta elak, visst är det härligt med våren och helgen, för vissa iaf...

Själv ska jag spendera denna kväll med mig själv och jag ska njuta av att ha lite egen tid. Det blir bad, med levande ljus, skum och lite vin. Sedan blir det soffläge med filten, levande ljus och datan, många tankar och känslor ska ut nu, bara dumt att hålla allt inom sig. Skriva allt i ett word dokument, sen när man är färdig och alla känslor är ute och tårarna och ilskan har kommit fram så trycker man på delete knappen, så är det både borta från datan och huvudet, bara att gå vidare!

Resten av helgen kommer jag nog spendera väldigt mycke med mig själv och avstängd telefon, så jag kan få detta klart någon gång, orkar inte gå så här längre...

Ne nu fick jag ett städryck, så jag ska nog städa lite först innan jag slänger mig i badet! Eller inte för nu ringde telefonen, så jag får lägga min kväll på hyllan ett par timmar till, så är det när folk ringer och säger att jag måste komma och att skjutsen står utanför om en halvtimme... Men snäll som man är så hoppar man i kläderna och drar borsten genom håret... haha

Ha en toppen helg mina trogna läsare så hörs vi nästa vecka!

****Love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0