Makeover!

Dagens inköp blev SMINK!
Det behövdes verkligen då det mesta hade börjat tagit slut i sminkväg, men nu är det påfyllt igen!


Imorgon kommer Pauline och ska klippa och färga håret på mig! Jag funderar för fullt hur jag ska ha det, men tufft ska det bli iaf och gärna lite färg i det svarta!

Känns härligt att börja om med en riktig makeover! Först lite nytt smink sedan fixa håret och sedan ska jag även försöka hitta ett par jeans imorgon! Såg ett par snabbt idag på Gina så jag får kika in där imorgon på lunchen och spana mer på dom.

Ne nu ska jag ta och fixa lite middag här hemma för Emelie kommer innaför dörren vilken sekund som helst nu. Så här blir det myskväll och massa skit snack :)

Dagens inhandling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0