Babysteps

Denna dagen har flytit på rätt så bra, förutom att jag vaknade med världens mensvärk imorse och fick stoppa huvudet i toan. Men lite värktabletter och frukost fick bort smärtan ett tag, sedan begav sig jag och tösen till dagis, där hon glatt vinkade hej då och sa vi se snart mamma för vi ska till doktorn snart! Enda ungen på denna jord som ser fram emot att få gå till doktorn...haha

På jobbet flyger verkligen tiden iväg och mina tankar har jag inte tid med, vilket är skönt. Mitt jobb är fasiken det bästa jobb man kan ha, det är skit kul, speciellt nu när man utvecklar så mycke!

Jobbade bara till ett idag, för sedan var det dags att sticka till läkaren med tösen gällande hennes eksem. Nu tror dem att hon är gluten allergiker, men vi får vänta och se vad provsvaren säger. Jag tror inte att hon är det, men men vi får vänta och se.

Väl hemma igen så slog mensvärken till och nu ligger man nerbäddad i soffan och kollar på shrek med tösen, ibland har vi det bra mysigt här hemma!

Vi ska snart bege oss ut i skogen, för vi är hundvakt åt Alice tills på torsdag, mysigt att få lite sovsällskap i sängen igen! =)

Idag är jag på ganska positivt humör eller så är det för att jag är upptagen av smärtan i magen just nu, men mina tankar går just nu i att tiden får visa hur allt ska gå till... Ett steg i taget.

Imorgon kommer bli en toppen dag, jobba och sen mysa med underbara Emelie =)

Ne nu ska vi klä på oss och gå ut.

Puss till er/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0