5 dar

5 dagar, att det skulle gå så fort det trodde jag inte! Trodde detta skulle ta evigheter, men ibland är livet bra härligt, bara att njuta!

Idag händer det grejer, först jobb sedan lunch med världens bästa och jobb igen. Men sen då jäklar, då bär det av hemåt och då ska jag och tösen påskpynta där hemma och göra fint, hon har fått gjort massa eget pyssel, så duktig!

Sedan blir det en svängom i köket för att fixa lite middag till gästerna som kommer, undra va jag ska bjuda på? Men jag kommer nog på något smarrigt under dagen, allting löser sig :)

Ne nu ska jag dyka ner i min jobb värld, nice nice!

Ha en hel härlig dag alla goa människor!

Och du förresten Maggis, jag hör av mig snart jag lovar! Men bara så du vet än så länge, I´m doing great!

Bye Bye


Kommentarer
Postat av: Maggis

Good to hear baby :)

2010-03-19 @ 20:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0