Helgen

Fasiken det är något fel på bloggen idag, så det går inte att skriva i stycken eller någonting... Så allt står som flytande text tyvärr! Redan söndag, helgerna går bara fortare och fortare... Tycker nog att man ska införa måndag eller fredag som helgdag också, så man hinner med lite mer! Helgen har varit en lugn helg, i fredags var det bara jag och tösen hemma, tösen la sig tidigt och jag tittade lets dance sen la jag mig också var så himla trött. Igår städade jag bort julen på nedervåningen, så det blev första gången jag såg våra nya tapeter i vardagsrummet utan allt julpyssel och jag är riktigt nöjd över tapeterna, det är så snyggt! Efter jag hade städat så tog jag en paus och satte tösen i pulkan och gick och hälsade på pappa, Jennie älskar verkligen att busa med morfar. Efter det blev det lite handling i affären och självklart lite lördagsgodis :) Väl hemma igen så fortsatte jag städa lite till, sedan var det dags för middag och det blev laxwok, så gott blev det :) Jag och sambon har juh sagt nu att vi ska börja äta lite nyttigare, får se hur det går, det är juh så svårt att hitta nyttiga recept...haha Kvällen blev lugn med lite tv titt och slapp i soffan. Råkade zappa fram paradise hotel, shit vilket dåligt program, hur kan folk titta på det?!?! Det är juh ett gäng kåta brats som enbart har sex och super, helt stört! Idag blir det först att städa övervåningen och få bort allt julpyssel därifrån. Sedan blir det en stund i pulkabacken med tösen, hon tycker att det är så kul att åka pulka och hon vill bara åka själv högst uppefrån i backen. Så jag står som en nervig mamma mitt i backen och håller koll på att hon inte åker in i nått.. hehe Efter pulkabacken så blir det bara hem och byta om och sedan bege sig till mamma på middag, där det ska serveras porterstek idag, mums! Måste även tala om att det går fortfarande jätte bra att sluta röka, en vecka imorron! Är fortfarande lite deprimerad i humöret, men det blir säkert bättre, jag måste bara ta tag i det som gör mig deprimerad och ändra på det, en sak i taget... Ne nu ska jag börja städa, ha en trevlig söndag gott folk! That's all! /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0