Onsdagkväll!

Ljusen brinner på bordet, kamomilltet ryker ur koppen, badat och myskläder på, barnet sover och jag njuter.
Detta är verkligen MIN tid på dygnet, ren avslappning, så jag orkar nya tag imorgon.

Många undrar hur jag orkar att vara själv alla vardagar och om jag inte tycker det är tråkigt. Men mitt svar på det är faktiskt att jag verkligen är en person som njuter av egen tid och inte ha barn och sambo runt mig hela tiden. Visst skulle det vara trevligt att träffa sin sambo oftare men samtidigt så är egen tid så viktigt för mig.

Jag har märkt att man blir väldigt tankspridd och deppig när man slutar röka, det är som en berg och dalbana med känslorna. Ibland känns livet underbart och man känner sig hälsosammare men ibland vill man bara krypa ner under täcket och låta tårarna rinna... Har läst många artiklar att det är normalt att bli känslosam när man slutar röka just för att man känner en saknad efter något. Men det är fasiken värt det! Jag får helt enkelt inhandla lite gråtpapper och frukt istället för chokladen..hehe!




I miss someone/something but I don't know who/what it is...



All for today!
/A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0