Utmaningar

I natt sov jag konstigt, vaknade flera gånger och kunde knappt somna om, när jag väl hade somnat om och sov ordentligt, ringde klockan och det var dags att gå upp! Typiskt!

Jag tror att jag sov konstigt för att jag har himla mycke i mitt lilla huvud just nu, börjar fundera på om jag har tagit mig an för mycke saker samtidigt och om jag kommer fixa allt. Eller om jag gör rätt att göra allt på en gång och få alla ändringar gjorda. Usch, vet varken ut eller in hur jag ska göra, men det blir väl till att fundera denna veckan ut innan jag bestämmer mig.

Idag har varit en vanlig dag, jag har jobbat och mamma fick hämta mig och tösen imorse på grund av vädret. (himla snällt av henne)

Sen efter jobb så blev det lite snöbollskrig med tösen och mamma, mycke trevligt! Väl hemma så pausade bara jag och tösen efter att ha skottat framsidan i nästan en timme bara för att komma in! Eftersom vi var så duktiga så fick tösen saft och bulle och jag fick en knäcke macka med keso (mitt nya liv).

Efter tösen hade somnat så var det dags för att hoppa upp på min crosstrainer, känner mig riktigt duktig nu för tiden, slutat röka, börjat träna och ändrat mina matvanor. Som sagt undrar om dem förändringarna räcker eller om jag ska ta mig an fler utmaningar.

Ne nu ska jag ta och se färdigt room service sen blir det en sväng in i duschen och sen sängen!

Ett litet ordspråk för idag:
"Desto kallare vinter vi har desto varmare sommar får vi." Så vi kommer få en kanon varm sommar =)

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0