smile smile smile

Äntligen var det underbara glada humöret tillbaka!

Kändes som om jag gick in i väggen i söndags kväll, har varit så trött ända sen dess. Somnat åtta varje kväll tills igår och ändå varit enormt trött varje morron och inte velat gått upp.
Men nu, nu jäklar, nu är jag happy och uppåt igen!

Sitter just nu och lyssnar på Fred Johansson med låten Smile, otroligt skön låt, man får såna sommarkänslor! Försökte hitta den någon annanstans än på youtube men jag lyckades inte, om någon vet var man kan få tag i den så säg gärna till! I want it!!

Varför är det så svårt för vissa människor att förstå att den enda som kan ändra på ens olycka är en själv. Människor går runt och klagar på deras vikt, utseende, hälsa, jobb, förhållanden och allt annat. Blir så trött på såna som är så självupptagna och självömkade, så när man frågar hur mår du får man en lång historia om hur jobbigt allt är... Usch! Vill man att saker och ting ska vara annorlunda här i livet, så får man göra något åt det också! Så till alla er som gnäller, sluta med det och gör nått åt saken istället! Ryck upp er!

Så nu fick jag ur lite frustration också, det behöver man få ibland..hehe

Tittade på nellys hemsida förut, hittade massa kläder och skor jag ville ha till våren och sommaren! Bara längtar tills man kan handla massa vår kläder och skor! Men om allt går som jag tänkt så blir det en shopping runda med älsklingen nästa helg, ska bli så kul att åka iväg och shoppa lite och umgås bara han och jag!

Ne nu ska jag smile smile smile! =)

Måste även tillägga att jag älskar min honey och att jag är så stolt över honom!


Mina älsklingar!


Kommentarer
Postat av: Maggis

Håller verkligen med dig gumman! Kan bli så trött på folk som klagar över saker de kan göra något åt...just do it ;) Pusspuss

2010-02-19 @ 18:36:33
Postat av: Annica

Exakt!!!

2010-02-19 @ 19:18:57
URL: http://headupandfeetsdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0