Happy & full fart!

Är så sjukt glad, har varit det nu en vecka och jag planerar att vara det så länge jag kan! Underbart!

Idag har jag spenderat nästan hela dagen i bilen, har varit i säffle och hållt utbildning.. Mycket trevligt, alltid kul att lära folk nya saker och när deras reaktion bli ahh vad bra, då är man nöjd!

När jag kom hem så blev det en stund på soffan för att slappa lite och sträcka på kroppen, efter det ett varmt bad med levande ljus och skum, mycket avslappnande. Fast jag blev väldigt trött efteråt då man har varit vaken sen kvart i fyra imorse så stereon åkte på, på högsta volym så man vaknade igen!

Gjorde iordning en snabb tonfisk sallad och nu är man som en ny person igen, mätt och pigg!
Tösen är med pappa sin och åker lastbil, hon verkligen älskar det! Dem väntas komma hem vid nio ikväll och då ska det pussas! =)

Ne nu måste jag dona lite här innan Tim och Emelie kommer och förgyllar min fredag kväll, underbara människor!

Återkommer med update!!

//Annica

Kommentarer
Postat av: emelie

Du är en underbar människa! :D

2010-02-14 @ 19:31:58
URL: http://emlantheshoemaniac.blogg.se/
Postat av: Annica

Tack gumman!! Måste ses snart!

2010-02-14 @ 20:03:38
URL: http://headupandfeetsdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0