Come around

Dags för en liten uppdatering här igen...

Allting rullar på riktigt bra här hemma, Andi o Agnes är som vilka andra bebisar som helst, dom äter, sover, bajsar...that's it! haha... Fast man får passa på o njuta för sen blir det full rulle när dom ska runt överallt..hehe

Nu är det inte långt kvar till jul, så idag har vi storstädat övervåningen och imorron blir det nedervåningen. Måste ju få lite ordning på saker o ting så våra kära gäster får platser att sova på. Ska bli så mysigt att få huset fullt med folk över jul o nyår :-)

Imorron ska vi inhandla all julmat o dryck o så ska vi fuska lite o klä julgranen, då det är skönt att den är klar innan alla kommer. Fast det kryper i fingrarna redan nu, jag älskar ju att klä granen o se den lysa för första gången! Men men, den som väntar på nått gott väntar alltid för länge.... :-)

Alla julklappar är inköpta men jag har några kvar att slå in, men det är så sönt att jag är färdig med dom. Då det är sjukt mycke folk på stan nu som handlar sina julklappar o jag orkar inte gå på stan då, hatar långa köer.

Idag tog jag även det jobbiga beslutet att sluta amma helt o hållet, har verkligen försökt nu, men det är för krångligt plus att dom inte vill. Det känns riktigt jobbigt att inte kunna amma sina barn men samtidigt så mår vi nog bättre av detta alla tre. Då vi kan ha mysiga matstunder nu istället för en massa skrik o bök o en frustrerande mamma.

Ne nu ska jag mysa lite soffan med stora tösen innan hon ska läggas.

Ha en trevlig söndagskväll alla goa människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0