smått o gott

Denna dagen har bestått av jobb och sedan blev det en tur iväg och kolla på lite bebis saker, men nått handlande blev det inte.. Förstår inte varför dom inte kan tillverka sånna snuttar som jag vill ha, bara en massa tunna och konstiga motiv. Men jag får hålla ut, jag hittar säkert dom perfekta innan det är dags, men snuttefilten är bland det viktigaste man ska välja.

Sedan blev det hem och äta middag och umgås med familjen, jag har blivit så bortskämd nu när jimmy har varit hemma måndag o idag. Fått både städat, maten serverad, skjuts till o från jobb, tvättat m.m, han är för go!
Men imorgon åker han så då får jag klara allt själv igen, men det ska jag nog fixa!

Nehe nu ska jag nog gå o titta om vi har nått gott i köksskåpen att äta så här på kvällen, är så sugen på glass men den är slut. Så jag får handla det imorron istället, finns säkert något annat att äta.

Förresten, äntligen har jag fått tummen ur röven och fotograferat magen så här kommer lite bilder.
Bilderna är tagna första dagen i vecka 21.



tösen ville också vara med

Kommentarer
Postat av: alexandra

Tummen upp, fin du är! Puss Alexandra

2010-08-10 @ 21:25:40
Postat av: Annica

Tack gumman! Måste ses snart!

2010-08-11 @ 16:01:24
URL: http://headupandfeetsdown.blogg.se/
Postat av: Alex

Ja, vad sägs om i morgon, jag slutar 16 puss

2010-08-11 @ 16:33:29
Postat av: Annica

Ja absolut! Kan du komma till mig när du slutar?

2010-08-11 @ 16:41:14
URL: http://headupandfeetsdown.blogg.se/
Postat av: älex

AA det borde jag kunna! är väl hos dig vid strax innan halv, blir det bra?

2010-08-11 @ 23:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0