Update

Träningen gick skit bra igår, men barnrummet var inget att hänga i julgranen så pappa och mamma får ställa upp när jag vill träna! =)

Kändes riktigt skönt att komma igång igen, fick sån adrenalin kick. Plus att jag somnade som en stock på kvällen vilket är väldigt ovanligt för lilla analyserande jag... haha.. Imorgon är det dags igen att låta svetten rinna, härligt!

Idag har jag haft en vilodag, först jobbat och sen träffat min underbara vän som inte mår så bra just nu. Jag har iaf bestämt mig för att finnas där för henne till 110%, jag vet precis vad hon går igenom och jag stöttar henne till max, any day any time! Och kom ihåg gumman, du är en underbar människa!!!

När jag sedan kom hem så blev det hopp i säng för tösen och jag ställde mig i köket och bakade cupcakes! Har blivit så irriterad på alla bloggar som skriver om cupcakes och alla dessa gulliga dekorationer. Så jag var ju tvungen att prova på och se om det var så gott och lätt som alla beskriver det. Och vet ni vad? Jag är såld! Det är enkelt att göra och underbart gulliga och goda, så här kommer det bakas fler gånger! =)

Fick även reda på att jag ska få en liten pojke till familjen, jag är världens stoltaste moster redan och nu får jag en till att vara stolt över! Första pojken i familjen så detta blir något nytt, men jag slår vad om att han kommer bli en gullig och snäll pojk och vara super cool! Kan ju inte bli annat med en sån skit bra mamma! =)

Nu blir det lite tv tittande och en kopp te!

Puss/A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0