Träning

Nu jäklar ska jag inte ligga på latsidan mer, nu ska det sista på magen bort! Imorgon ska jag till ett gym och prov träna och kolla deras barnrum, för jag behöver hitta ett gym där dom har ett barnrum så jag kan ta med mig Jennie eftersom jag är själv hemma på vardagarna. Hoppas verkligen att detta fungerar, då jag vill komma igång ordentligt med träningen. Om ni har några tips på bra gym här i stan som har barnrum så får ni gärna lägga en kommentar så kan jag kolla dom också om detta inte funkar.

Annars har jag haft två jätte trevliga dagar nu, igår var Pauline här och det blev fika i solen och sedan färgning av mitt hår, snart är det färdigt, en nyansering kvar bara.
Idag var Matilda här och vi fikade och lekte med Jennie i solen, så underbart att man kan spendera hela eftermiddagen på baksidan! =)
Efter det så fick jag äntligen igång min motivation och hoppade upp på orbitreken och slet gärnet sedan tog jag pilates bollen ut på baksidan i solen och gjorde sit up och rygglyft. *Stolt över mig själv*

Måste även tillägga att jag är så sjukt stolt över Jennie, shit så fort det går när dom små liven väl slutar använda blöja. Det är så härligt att se att hon blir så stolt och glad över sig själv, tror inte det dröjer länge tills hon är helt blöjfri! =)

Ne nu ska jag njuta lite i soffan innan sängen kallar!

(längtar till helgen, då ska jag mysa extra mycke!) hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0