Tjejsaker

Har arbetat som vanligt, sen hämtat tösen och cyklat hemåt.

När vi kom hem målade jag och tösen naglarna, blev så fint! Jennie tycker verkligen om att göra "tjej" saker, måla naglarna, fläta håret och lossas sminka sig, så söt! Hon har tjatat nu i flera veckor att hon vill ha rosa hår, så jag får nog gå och köpa färg snart så hon blir nöjd :)

När vi var färdiga med naglarna så blev jag rastlös så jag spenderade en stund i badrummet och lekte lite med sminket, så nu är jag jätte sminkad med flera färger på ögonen. Måste ju vara snygg för mina lossas vänner här hemma..haha...

Precis haft brorsan min på middag också, mycket trevligt!

Nu ska jag kolla vidare på sveriges fulaste hem!

Bye/A

Mina naglar, nougat färg med lite brunt mönster på!


Såhär ser ögonen ut, tjusigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0