Påsken

Då var påsken över, fast jag tycker inte att det har varit någon typisk påskhelg med massa påskmat o sånt. Ne vi har istället varit nere i skåne och hälsat på släkt o vänner o vi har inte ätit någon typisk påskmat alls! Härligt!

På fredagen när vi kom ner umgicks vi med svärmor och åt middag, sedan på kvällen blev det lite fest med vännerna. Men som vanligt så ska man stanna på förfesten och inte gå ut, förfesterna är alltid mycke roligare! Att man aldrig lär sig..haha...

Resten av helgen ängnade vi till att umgås med Jimmys mamma och vi träffade även hans bror och ena syster med deras familjer. Mycket trevligt!

Vi var hemma i Nyköping igen vid fem tiden igår, tösen lämnade vi hos mormor då dom skulle påskpyssla och mysa. Så jag och Jimmy tog hem kina mat och slappade till en bra film, riktigt skönt efter alla milen i bilen.

Idag har också varit en riktigt lugn dag, jag och Jimmy hade lugn mysmorron. Sen blev det fika hos mamma och hämtning av tösen. Resten av dagen har jag och tösen spenderat med filmtittande och mys, då vädret inte var det roligaste idag.

Nu sitter jag här och bara längtar till lunchen imorron då jag ska ner och shoppa lite smått o gott. =)
Har redan bestämt vad jag ska ha så det är bara o springa ner o hämta!

Nehe, nu ska jag ordna välling till tösen och en kopp te till mig för nu börjar Fåret Shawn! HAHA ;)

Hoppas ni har haft en underbar påskhelg!

Puss

Jag och älsklingen på morris



Jennie i bilen till skåne



Mummu och Jennie i Hembygdsparken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0