Hemmadag

Idag var jag och tösen hemma från jobb och dagis då hon hade feber. Hon blev kry ganska snabbt under dagen, så imorgon blir det vanlig arbetsdag igen!

Denna dag har varit allt annat än lugn, jag tänkte imorse att vi skulle passa på att ha en lugn mys dag ihop. Men istället blev jag rastlös och storstädade övervåningen, tvättade massor och sopat carporten inför parkerings sopningen imorron. Så nu är jag super trött och får verkligen kämpa för att orkar se Greys men det ska jag!

Har precis tagit en avslappnade dusch med lugn musik, provade även min nya duschtvål och bodylotion från nivea som luktar hallon, dem var underbara! Så nu luktar jag som ett enda stort hallon! Haha!
Slog även på stort och gjorde en ansiktsmask som jag fick med som prov när jag beställde andra saker från eleven.se. Den luktar ljuvligt och huden är underbar efteråt så det blir nog till att beställa den =)

Ne nu ska jag hinna sätta på en kopp te innan Greys.

Ha en underbar onsdagkväll alla trogna läsare!

Såhär såg jag ut i masken, sexig va! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0