helg & studiedag

Helgen har varit mycke trevlig, har haft Emelie och Matilda här, grillat, pratat skit, myst med tösen och mannen! Jag har helt enkelt haft en bra helg med trevliga människor och trevliga stunder!

Idag hade dagiset studiedag så då fick vi stanna hemma, så synd... haha... Hela dagen har varit en mysig dag, först sovmorron och en sen frukost. Efter det blev det lek på baksidan i solen, tösen gjorde tårta åt mig av jord, vatten och leca kulor sen sjöng hon för mig... så söt! Sedan blev det grillning till lunch och Pauline kom förbi och åt lite också! När vi var mätta och goa, tog vi på oss ytterkläderna och vandrade iväg till humlan och handlade lite så vi fick en liten promenad. Sen somnade jag och tösen i varsin soffa och vaknade inte förrens halv sex så då blev det bad och fix inför dagis och jobb imorron! Underbar dag med andra ord!

Nu ligger jag i soffan med ett leende på läpparna och tänker, hoppas allt går som jag vill!   ;)

Måste även tillägga att min man är underbar som ställde upp lite extra innan han stack till jobb... haha, love u!


Puss till er/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0