Pepparkakshus

Idag har tösen varit febrig så vi har varit hemma från jobb och dagis. Vi har mest myst i soffan och hon har sovit jätte mycke.

När hon somnade för lunch så passade jag på att göra ett pepparkakshus, eller jag gjorde delarna och limmade ihop dem, tyckte inte hon skulle vara med när jag smälte socker då det blir så himla varmt. När jag var färdig väckte jag henne och hon fick jätte stora ögon och ett leende på läpparna när hon fick se huset och när jag sa att hon skulle få dekorera det.

Det blev kristyr, non stop, bomull, florsocker och tomtar så fint!

Nu är det sängdags för min tös och jag ska hoppa i duschen, sen lugn kväll och självklart, ULLARED! :)

PoK
/Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0