Helgen & full fart mot jul!

Helgen har bjudit på mycke nöje och trevliga människor! Först i fredags så kom Alexandra så vi tittade på idol och myste med massa gott :) Det var perfekt att Erik vann så Calle kan få göra sitt eget material istället för att göra "idol-skivan". Toppen!

På lördagen vaknade tösen kl sex, lagom kul på en lördag när man verkligen vill få sova ut lite... Men men hon är inte så krävande på morgonen hon vill bara gå upp och mysa i soffan :) Lite senare väckte vi Jimmy genom att hoppa i sängen båda två, jo även jag hoppade! haha
Jimmy blev lagom glad, men efter ett tag så piggna han på sig och så bar det iväg mot affärerna och ordna födelsedagspresent till Sandra och handla till kvällen.

När Jennie hade sovit färdigt sin middagssömn så kom mormor och hämtade henne och så åkte dem till Jultomten vid kolmården, dem hade det så mysigt!

Jag och Jimmy gick hem till Johan och Sandra och firade Sandra på hennes 20 års-dag, det var mycket trevligt, bra stämningen och härliga människor! Ser fram emot en sån kväll snart igen! :) Det blev sedan utgång, men vi blev trötta snabbt så då blev det mat istället och sen åkte vi hem...

Haha kul hade vi!
Haha kul hade vi iaf, härliga töser!

I söndags så blev det Adventsfika hos bror och mamma kom med tösen och hon berättade så mycke saker om tomten och allt mysigt hon och mormor hade gjort, kul att höra när hon försöker få ur sig hur många ord som helst på en gång..haha gulligt...

Sedan blev det tvättdag på högsta nivå, men annars mest mys med familjen!

Idag har varit en vanlig arbetsdag, men jag slapp cykla till dagis o jobb för jimmy åkte inte förrens i eftermiddag. Men imorron är det halsduk, pannband och vantar på, för då är det cykeln som gäller! Bara att bita ihop och cykla försiktigt... Hoppas det blir mer snö till helgen så vi kan åka pulka!


Nu längtar jag verkligen så enormt mycke till julafton, julafton var verkligen min favorit högtid när jag var liten så den betyder fortfarande väldigt mycke! Speciellt kvällen innan när man äter knäckemacka med nygriljerad julskinka, dricker julmust och klär julgranen! Det ska bli så underbart att fira julen hemma i år, vår första julafton med vår lilla familj :)

Nu ska jag fortsätta kvällen med tösen och så blir det nog några samtal till syster också... hehe...

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Ann

Va söt du var på fotot..hihi...älskar dig// puss

2009-12-14 @ 20:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0