Första inlägget!

Aha då har man skaffat sig en blogg, vet inte riktigt varför. Men det kan ju kanske vara bra för mig att få skriva av mig lite med tanke på att jag är väldigt bra på att prata mycke i telefon, så då slipper vissa bli trakasserade..haha

Men min syster kommer fortfarande att få stå ut med mina samtal precis som jag står ut med hennes. Vi pratar allt mellan 5-10 gånger om dan. Jag har fått frågan ett antal gånger om hur vi kan ha så mycke att prata om. Men vi pratar om allt, allt från vilken färg julstjärnan ska ha till vilket program det är på tv, till djupa känslor. En härlig blandning med andra ord!

Idag har jag monterat ihop ett sideboard jag köpte på IKEA igår, det var den absolut enklast IKEA möbeln som jag någonsin har satt ihop, en skruv i varje ben och sen klart! Så nu står det så fint bredvid soffan med en julblomma på för tillfället.

Jag älskar verkligen julen, när man får ta fram julgardiner, julstjärnor, tomtar och gå ut i skogen och plocka mossa och annat kul och göra blomdekorationer. Så underbart mysigt med julen och med all härlig julbelysning överallt. Jag lyckades även att övertala min sambo om en utegran i år, blev så fint ute på baksidan! Ne nu blev jag sugen på glögg efter allt detta prat om julen så jag får nog gå och göra mig en kopp.

Nästa helg ska jag och tösen baka lussebullar och pepparkakor, längtar redan. Jag har även bestämt mig för att vi ska göra ett pepparkakehus för första gången ihop. Min mamma gjorde alltid pepparkakehus när vi barn var små så nu är det dags att föra traditionen vidare! Men jag har inte några stora förväntningar, för det lär juh knappast bli något lyxpepparkaksslott. Det ska nästan vara lite snett och konstigt för att bli mer charmigt :)

That's all today!
Bye Bye
Annica

Kommentarer
Postat av: Ann

Va du e söt kära syster....jag blir helt rörd...älskar dig massor!!

japp, våra samtal e många o absolut inget som kommer upphöra, du e min bästa vän!!!



puss stora syster

2009-12-02 @ 20:50:31
Postat av: Annica

Jag älskar dig också jätte mycke och du är även min bäste vän! pussar

2009-12-02 @ 21:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0