Underbar morgon

Denna natten har faktiskt tvillingarna sovit riktigt bra! Dom somnade halv sju igår och sen åt dom halv sju imorse och sen sov dom vidare till halv nio. Visst jag var uppe o gav napp till Andi kl fyra och Agnes kl två, fyra, fem. Sen så råkade stora tösen kissa på sig i natt så vid fyra tiden fick jag gå upp och bädda rent i hennes säng så hon kunde sova vidare. Så jag har haft flera avbrott i min sömn men morgonen blev helt perfekt så då har jag all energi i världen idag! Jag och Jennie gick upp halv åtta och åt frukost och så gjorde jag iordning henne för kvart över åtta kom mamma o hämtade henne o körde henne till dagis, väldigt snällt! Sen plockade jag undan lite och sen vaknade Agnes halv nio och Andi kvart i nio, hel härlig morgon med andra ord!

Tvättmaskinen är redan i full gång, tvillingarna har precis ätit och slumrar nu en stund i babysittrarna. Så jag tror nog att jag springer upp och städer övervåningen lite. Och sen när dom vaknar blir det nog en promenad i det underbara vädret! Passa på att gå lite längre nu när Jennie är på dagis.

Ha en trevlig dag i solen allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0