Korthus

Då har ännu en dag passerat och nu sitter jag helt slut i soffan, orkar inte ens ta mig till duschen. Men det ska jag om jag så ska dra mig själv dit! Men idag har småttingarna varit riktigt jobbiga, hur mycke skrik som helst. Till slut vid fem tiden så ringde jag efter förstärkning så då kom min mamma o pappa hit och hjälpte mig ända tills småttingarna somnat halv sju. Helt underbart snällt!

Det är egentligen helt sjukt hur slut och matt man blir av barnskrik, det är precis som att hela kroppen säger ifrån. När dom väl somnat så faller man ihop som ett korthus i soffan och man orkar ingenting resten av kvällen....

Jag får sån ångest också för jag vill verkligen komma igång med min träning på crosstrainern, men det går inte, jag har ingen ork över. Bara tanken på att byta om till träningskläderna och dra fram den får mig att somna. Men jag vet att jag verkligen måste ta tag i min hälsa väldigt snart innan jag rullar fram. Men hur ska jag få motivationen och orken när jag hela tiden lägger min ork på barnen och sen är jag helt slut när jag får en stund över. Får se om jag får någon konstig energi någon dag så jag kommer igång....

I övrigt så var jag och småttingarna på stan en snabb runda med Emelie efter att jag lämnat Jennie på dagis. Som vanligt så blev det inga inköp till mig utan det blev till barnen istället. Dagens inköp blev jackor till småttingarna och en scarf till Agnes.


Bilderna är lånade från Lindex.


Ne nu ska jag ta mig i kragen o hoppa i duschen sen blir det sängen o tv tittande en stund sen SOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0