Duktiga jag!

Då har man varit duktig denna morgon!
Matade twinsen kl sex sen när dom somnade om så hoppade jag i träningskläderna och hoppade upp på crosstrainern och gjorde även övningen "plankan". Plankan var mycket jobbigare än vad jag trott innan, men det kändes verkligen i magen så bara o fortsätta!
Efter det åt jag en stadig frukost av havregrynsgröt med hallon och blåbär på, en kopp kaffe och ett glas juice och läste dagens tidning. Sen blev det duschen och göra sig iordning för dagen, nu är även stora tösen vaken och har fått på sig kläderna och ätit frukost, Agnes är också vaken och sitter påklädd i babysittern. Bara Andi kvar som ska vakna och bli påklädd. Sen blir det matdags för småttingarna klockan nio och sen iväg med stora tösen till dagis och småttingarna ska på sin tre månaders kontroll. Idag följer mamma med och hjälper mig bära och så på bvc, härligt!

Ne nu hör jag att Andi har vaknat, så nu är det dags att göra honom redo för dagen!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0