Tummen på väg upp igen :)

Idag känns livet lite lättare :)

Mannen kom till slut hem igår och avlöste mig och fick ungarna i säng. Han talade även om att jag är en jätte duktig mamma och jätte stark som klarar av allt. Han tog också hand om ungarna när det var dags för första morronmålet så jag fick sova ordentligt, mycket skönt.

Jag vaknade vid åtta tiden och kom på att Jennie skulle till dagis så det var bara o gå upp och fixa henne och köra henne.. Jag svängde även förbi ICA och köpte kaffe då det var helt slut hemma och jag vill inte börja min dag utan kaffe!

Resten av dagen har varit bra, har inte gjort så värst mycket.... Kors i taket! :)

Jimmy åkte till jobbet vid fyra tiden och kommer inte hem först på fredag kväll, så jag ska klara fyra dygn själv med alla barn. Får se hur det går, jag har iaf bestämt mig för att vila vid varje chans jag får så att jag har mer ork om barnen blir jobbiga vid något tillfälle.

Ne nu ska jag krypa till kojs!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0