Dagens....

Idag har jag inte gjort så mycket....

Stora tösen åkte till dagis kvart över åtta i morse, mamma hämtade henne. Sen var det frukost dags för mig och senare fick småttingarna mat. Sen tog jag det bara jätte lugnt och glodde på tv:n och roade småttingarna då jag var extremt trött efter en jobbig natt.

Efter lunchen la jag Agnes o Andi för att sova middag, sen var det dags för träning, sen en härlig vilopaus i soffan tills dom vaknade igen vid tre tiden.
Strax därefter kom Jennie hem från dagis, även mamma körde henne då. Jag åkte iväg snabbt och hämtade ut mitt nya proteinpulver som kommit med posten. Så nu äntligen ska jag köra hela min plan fullt ut =) Sen hem igen och mata småttingarna och idag var det fullt skrik vid gröten, båda vill ha sin mat nu, helst igår... Svårt att mata två barn samtidigt super fort, men det gick....

Sen pysslade jag o Jennie lite och sen var det middags dags!

Efter bolibompa så fick småttingarna mat och sen var det läggdags, medans Jennie sprang runt med sina leksaker så tog jag tag i det andra träningspasset.

Jennie la sig strax innan åtta så nu har jag egen kväll =)

Ne nu ska jag hoppa i duschen innan lyxfällan börjar.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0